Kako "napraviti data logger"?

U jednom trenutku imao sam potrebu u intervalima od pola sata uzimati vrijednosti za 3 razlicita instrumenta i to spremati kako bih kasnije mogao analizirati. Gledao sam kako to najjeftinije riješiti.

Trebao mi je instrument koji može mjeriti 3 vrijednosti u isto vrijeme i imati funkciju data loggera. Našao sam neke analizatore kojima je cijena bila ogoromna. Pošto sam imao odvojeno 3 instrumenta koja su mogla mjeriti tražene vrijednosti trebalo mi je smisliti samo način na koji ću u isto vrijeme poskidati vrijednosti sa instrumenata.

Dva od tri instrumenta mi nisu imala mogućnost spajanja na računalo. Nakon kemijanja sklopova došao sam na jednostavnu ideju iskoristiti web kameru koju cu spojiti na prijenosno računalo i uzimati sliku sa web kamere u intergvalima od pola sata. Ovo riješenje me je koštalo ravno nula kuna. Našao sam program Webcam Timershot.






Program je besplatan i omogučava uzimanje slike u intervalima po želji u u određenom vremenskom periodu i spremanje na lokaciju koju želimo. Od toga je jako interesantna opcija da je moguće i spremanje Internet servisima. Jednom kada je slika spremljena na željenu lokaciju diska možete podesiti automatski backup prijenosom na vaš Skydrive ili Livedrive račun. Ova opcija može biti interesantna za realizaciju malog kučnog nadzora a spremanjem na INternet servise imamo backup u slučaju krađe računala

Nema komentara:

Objavi komentar