Bezkontaktni ispitivač/detektor napona

Nedavno sam dobio par komada bezkontaktnih isptivača (detektora napona). Ispitivači su plastični i izgledaju jako dobro, na prvi mah sam pomislio da se radi o nekom Fluke instrumentu.

Bezkontaktni ispitivač/detektor napona naziva VoltAlert 1AC-D ima oblik olovke i koristi se za napone od 90 do 1000V AC, detektira napon na udaljenosti do 2 cm.

Ispitivač ima LED diodu na vrhu (svijetlosna signalizacija), koja može biti vrlo praktična kod ispitivanja u mračnim razdjelnicama. Za napajanje se koriste 2x 1.5V AAA baterija koje se vrlo jednostavno mijenjaju.



Napon baterija ne smije biti manji od 2V jer detektor tada ne radi dobro u što sam se i sam uvjerio. To može biti veliki nedostatak ako nemamo naviku provjeravati napunjenost baterije. Ako je napon bateriija veći od 2V tada će instrument raditi odlično.


Na videu možete vidjeti kako možete detektirati fazni vodič ispod žbuke debljine 1-2 cm. Ovo može biti veoma praktično i korisno.



Ostalo mi je još par, pa ako nekoga interesira neka mi se javi na e-mail: x_i_p_o@hotmail.com

Nema komentara:

Objavi komentar